środa, 5 czerwca 2024

Uskrzydlony wpis do art journala

 Witajcie :) 

Ze zlotu w Katowicach przywiozłam agateriowe nowości - wśród nich stemple, które były moim scrapowym marzeniem - skrzydła i  strzałki.
Dziś chciałabym Wam pokazać mój uskrzydlony wpis w AJ. 

Najpierw przygotowałam tło robiąc embossing białym pudrem przez maskę geometryczną.
Gdy wzór był zembossowany dodałam koloru wodną farbką, która wypełniła miejsca nie zembosowane dając fajny efekt rozmycia. 



Następnie sięgnęłam po nowości - stempel pismo w pionie oraz zestaw kwiatów 3 dmuchawce
Gdy tło było gotowe odbiłam stempel skrzydła anioła, najpierw w AJ, a drugi raz na oddzielnej kartce po czym je wycięłam i pokolorowałam.
Przykleiłam skrzydła tak by ich końce lekko odstawały dając efekt trójwymiarowości, dodałam grafikę dziewczyny oraz napis.
Dopełnieniem wpisu są odbite stemple z zestawu strzałki, chlapania oraz linie zamykające projekt wokół wpisu. 

Już wiem, że strzałki na stałe zagoszczą w moich projektach :)
A Tobie? Która nowość najbardziej wpadła w oko ;) 

Pozdrawiam ciepło,

Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...