wtorek, 7 sierpnia 2012

MATYLDA..

już dawno nie gościła na moich karteczkach (prawda, Szefowo?:D) .Tym razem wraz z Matyldą wykorzystałam mój nowy wykrojnik..wiec karteczka dodatkowo w nietypowym jak dla mnie kształcie :)
                                      

   Matylda rozbraja mnie swoim uśmiechem i koloruje się ją z wielką przyjemnością. Tym razem spróbowałam pokolorować i tło wokół  postaci..

         

Matylda z bukietem kwiatów czeka na was na półkach sklepu Agaterii o TUTAJ   
                                      
 Pozdrawiam serdecznie

                
                                                               

2 komentarze:

  1. Och jej, jak Wy z Idunią ostatnio o mnie myślicie!:)To chyba jakieś przed urodzinowe ( moje!) prezenciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ta Matylda właśnie jest pokuszeniem bo rozbraja mnie niemożliwie:)Urocza kartka! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...