poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Urodziny Agaterii - zakończenie

Niestety to już koniec naszego świętowania.
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Prędkość z jaką odgadywaliście stemple świadczy tylko o jednym - doskonale znacie nasze stemple ! Cieszy mnie to przeogromnie.
A teraz przejdźmy już do wyników.

Grafika nr.1 to oczywiście "Koło - Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 2
nagrodę wygrywa : Alosha !

Grafika nr.2 to : Bratki
nagrodę wygrywa : Anilewe!

Grafika nr. 3 - Kotek z zestawu
wygrywa: Muszelia

Grafika nr 4 - Lizka z zabawkami
wygrywa: Po prostu Asia

Grafika nr. 5 - Łóżeczko
wygrywa: Po prostu Asia

Grafika nr. 6 - Matylda czarownica
Wygrywa: Po prostu Asia

Grafika nr.7 - Sowa na gałęzi
wygrywa: Alosha

Grafika nr. 8 - Bałwanek 1
wygrywa: Chimera

Grafika nr.9 - Białe święta
wygrywa: Chimera

Grafika nr. 10 - Wieża Eiffla
wygrywa: Po prostu Asia

Wasze życzenia na facebooku mnie zachwyciły. Trudno było mi wybrać te jedne. Jednak ostatecznie mój wybór padł na życzenia Sary Burchert.
Twórczej weny Wam nie trzeba, bo jakby Wam spadła z nieba! Niby to dopiero roczek, powinien być pierwszy kroczek, a tu stempli są miliony, w każdym kształcie, z każdej strony! W każdą kartę się wpasują, tyle oczu uradują! Czego więc życzyć Wam mogę ? Pomysłów na dalszą drogę? Wytrwałości i radości, zabawy z kreatywności :) Dalszych stemplowych sukcesów, na spokojnie i bez stresów. Klientów wręcz na tysiące. Czy to deszcz, czy świeci słońce. By uśmiech był zawsze z Wami, tak jak z nami - KLIENTAMI! Za wszystko Wam dziękujemy i buziaków milion ślemy! ;*****"



Na wyróżnienie  zdecydowanie zasługują życzenia Małgosi 

Pawlak

"Weny twórczej, odbitej z wielkim sercem na papierze... mnóstwa zadowolonych klientów którzy z pasją będą realizować swoje projekty, stemplując przy tym Waszymi rocznymi "dzieciakami" :-)"



 oraz dowcipne życzenia Eweliny Samson:

Czego życzyć Agaterii?
Pączków, więcej niż w cukierni?
Kwiatów, więcej niż w kwiaciarni?
Frytek, więcej niż w smażalni?;)
Sza!! Przestańmy, nie żartujmy,
z życzeniami dziś tu stójmy…
Roczek sklepu już za nami,
więc powagi nabieramy.
Życzyć chcemy: inspiracji… wróć, cofamy…
stemplo-racji!
Moc uśmiechu- stemplo-śmiechu!
I klientów maniakalnych, 
co kupować będą wielce, 
wszystko co wpadnie w ich ręce!:)
Podziękować też Wam chcemy, za wspaniały dzień zabawy,
Więc spotkajmy się w cukierni, sto lat życząc Agaterii!:)
Więc spotkajmy się w kwiaciarni, może nawet i w smażalni…
Bo życzenia mają moc i nie znikną w jedną noc….


Jeszcze raz serdecznie dziękuję, że jesteście z nami, że

 korzystacie z naszych stempli, że po prostu jesteśmy Wam

 potrzebni.


Bardzo proszę wszystkich zwycięzców oraz osoby

 wyróżnione ( bo one też zostaną nagrodzone) o kontakt na

 maila agateria1@wp.pl

No cóż... pozostaje mi życzyć Wam kolorowych snów i...do

 zobaczenia za rok !






8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że poszczęściło mi się w konkursach :D Gratuluję też pozostałym, były wielkie emocje!
    Gratuluję Dziewczynom, które napisały tak pięknie życzenia, tego mój matematyczny umysł nie ogarnia, więc życzenia na prawdę baaardzo mnie zachwyciły!
    A Agaterii życzę kolejnych udanych lat i wiele klientek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh gratuluję dziewczynom i też bardzo dziękuję za wybór moich życzeń :)) bardzo jestem szczęśliwa :)) i jeszcze raz wszystkiego naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za świetną zabawę (aż moja rodzina się zaangażowała ;)) i życzę Wszystkiego Najpiękniejszego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to była walka, niezmiernie jestem z siebie dumna, że udało mi się być pierwszą pośród takiego tłumu zawodniczek;) wielkie gratulację dla wszystkich dziewczyn!:)
    i jeszcze raz najlepsze życzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) dziękuję Wam bardzo i jeszcze raz sto lat - Małgosia (Pawlak)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...aż rodzina pomagała?! Świetnie!
    Pozwolicie tylko, że na maile odpiszę już jutro. Mam na dziś dosyć komputera i chyba nic już logicznego nie sklecę. Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER! :) Dziękuję bardzo Wam za zabawę i jeszcze raz życzę miliona lat!!! :D
    Konkurencja była wspaniała, rodzina mnie z kolei prawie sprzed komputera wzrokiem wyrzuciła, ale dzielna byłam ;D.
    Brawa dla dziewczyn za cudowne życzenia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna zabawa :) dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...