sobota, 30 września 2017

Czekoladownik z mandalą

Nawet najmniejszy i ten najsłodszy upominek powinien być zawsze wręczany w pięknym opakowaniu. Dlatego pudełko na czekoladę, czyli po prostu czekoladownik, może być bardzo przydatne :) Nie długo dzień nauczyciela, może właśnie w takiej formie trzeba im podziękować za ogrom pracy?

Czekoladownik wykonałam na bazie papieru z kolekcji Oh Hello Spring, który dodatkowo ozdobiłam nakładając pastę strukturalną przez maskę w peonie. Ozdobiłam między innymi przepiękną tekturką (mandalą), której użyłam tylko pół :)


Lubię,kiedy w środku "też się coś dzieje" - dlatego ozdobiłam również wnętrze. Wykorzystałam papier w deski oraz elementy z zestawu do wycinania:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...