piątek, 22 września 2017

INSPIRACJA POŻEGNALNA BBart

Witam serdecznie w piątkowy ranek.
Dziś chciałabym przedstawić moją ostatnia inspirację na blogu firmowym Agaterii.
Mam nadzieję, że moje prace są dla Was inspiracją i okazują się pomocne w tworzeniu swoich własnych prac :)

Na warstwowym akwarelowym tle, do którego kurs znajdziecie TU i TU, 
warstwie sizalu i tekturek umieściłam wycięty z arkusza Romantycznego rowerek.
Dolną część wypełniłam banerkiem z kwiatami wyciętym z tego samego arkusza oraz stemplowanym napisem z zestawu na każdą okazję.
Całość dopełniają kolorowe kryształki, taśma ozdobna oraz sznurek.










MATERIAŁY:
-ZESTAW NAPISÓW NA KAŻDĄ OKAZJĘ stemple




Tym samym żegnam się z Wami.
Dziękuję, że mogłam tu być i dzielić się swoją twórczością.
DO ZOBACZENIA W SIECI!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...