wtorek, 12 września 2017

Święta Święta

Witajcie :)
Ja już zaczęłam robić kartki świąteczne jakiś czas temu. 
Ostatnie lata zaczynałam w lipcu i choć wydawać by się mogło że do świąt 
jeszcze sporo czasu dla mnie to był idealny moment aby ze wszystkimi
kartkami i dekoracjami zdążyć :)
Dzisiejsza inspiracja to kartki dla Agaterii 
 Dzisiejsze kartki są w moich ulubionych kolorach, choć lubię także tradycyjne - czerwono zielone,
 to jednak niebieski i srebro zawsze wygrywa :) No jeszcze białe kartki świąteczne też lubię :)

Tło ozdobiłam PASTĄ MODELUJĄCĄ i maską ŚNIEG, którą posypałam lekko brokatem.
Takturkowe elementy zembosowałam na biało.
 Papiery są z cudnej kolekcji Magic Dreams

Dziękuję bardzo!
Miłego dnia :)





2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...