wtorek, 17 października 2017

Romantyczna kartka shabby chic / Romantic shabby chic card


Witam wszystkich :) Jestem bardzo szczęśliwa, że dziś jest mój pierwszy post dla Agaterii. Na tę szczególną okazję przygotowałam to co kocham najbardziej, czyli romantyczną  kartkę w stylu Shabby chic z wieloma warstwami, odrobiną brokatu oraz drewnianymi dodatkami. Gdy dostałam swoją paczkę DT i zobaczyłam te wszystkie wspaniałe produkty wiedziałam, że stworzę z nich piękne projekty. Papiery są idealne do romantycznych prac i zamierzam często z nich korzystać. 
Tę kartkę zrobiłam z papierów z kolekcji Oh hello Spring! oraz Magic Dreams , które moim zdaniem świetnie się nadają do lekko postarzanych projektów. Użyłam również pasty modelującej z Agaterii, którą Wam polecam ponieważ jest bardzo prosta w użyciu i szybko schnie. Pastę nałożyłam przez maskę Arabeska. Jak zrobiłam swoją pierwszą inspirację możecie zobaczyć na filmiku krok po kroku. Mam nadzieję, że moja karteczka Wam się spodoba :) 



Hello everyone :) I'm happy to have my first post for Agateria Craft Today. For this special occasion I made what I love most, a Shabby chic card full of layers with touch of glitter and my fovourite wooden embellishments. When I got my dt box and saw all those beautiful products I knew I will create many beautiful things. Papers are perfect for romantic projects and I'm going to use them very  often.
I made this card using Oh hello Spring! and Magic Dreams  collection which fits perfect for a bit shabby, altered projects. I also used modeling paste from Agateria and I recommend you this product, because it is very easy in use and  dryes really quickly. I apply modeling paste using a maroccane pattern mask.  You can see how I created this card watching a step by step video tutorial. Hope you will enjoy my card :) 


**************************************


**************************************










Materiały: Supplies:



      









Miłego dnia!
Have a nice Day!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...