czwartek, 19 października 2017

Shaker box - kartka świąteczna

To moja pierwsza w tym roku kartka świąteczna i właśnie chciałam się nią z Wami podzielić. Nowe materiały, cudowności, o których wspomniałam też w filmie haulowym, który nagrałam ostatnio, właśnie przedstawiając nowości z Agaterii (klik!).

This is my first Christmas Card which I've made this year! And I want to show you it, I use so many new products from our shop! You can find them here!

Wracając do kartki, papier z kolekcji Magic Dreams ozdobiłam pastą strukturalną, którą nałożyłam przez najnowszą maskę z olbrzymią śnieżynką! Główny motyw to shaker box! Przyznam Wam po cichu, że to mój pierwszy, jaki zrobiłam! :) Z łatwością można go wykonać, wystarczy obraz do wycinania (ja wybrałam ten świąteczny), a potem złożyłam gotowe okienko do shaker boxa, który znajdziecie również w sklepie. Do środka wsypałam cekiny i pokruszony styropian (śnieżek) :)

I've used paper from Magic Dream collection, also I've used stencil with huge snowflake! On the center of my card you can find shaker box - to make it you can use THIS piece of christmas elements and also special chipboard - shaker box.  


 


Miłego tworzenia :)

https://sklep.agateria.pl/pl/arkusze-do-wycinania/1411-arkusz-do-wycinania-obrazki.html https://sklep.agateria.pl/pl/shaker-box/1401-gwiazdka-serwetka-5902557832941.html



https://sklep.agateria.pl/pl/papiery/1193-papier-magic-dreams-5902557870127.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...