czwartek, 23 listopada 2017

Kartki z embossingiem na gorąco w tle / Cards with heat embossing background

Witajcie :)

Przygotowałam na dziś dwie kartki używając ślicznego stempelka Serwetka 7 oraz złotego pudru do embossingu. Przyznam się Wam, że gdy zobaczyłam na żywo ten stempel moje pierwsze skojarzenie to była śnieżynka, a nie serwetka. Gdy się przyjrzałam rzeczywiście dostrzegłam serwetkę i to nie byle jaką bo frywolitkowa. Tym bardziej skłoniło mnie to do tego, żeby użyć stempla nie tylko jako ozdoby na typowej kartce z życzeniami, ale również na kartce bożonarodzeniowej.  

Najpierw zrobiłam tło kartek stemplując fragmenty serwetki po przeciwnych stronach kartki po przekątnej tuszem do embossingu na gorąco . Na osobnej karteczce odbiłam dwie całe serwetki, które wycięłam po pokolorowaniu. Wszystkie serwetki pokolorowałam brush markerami. Do kartki z napisem Uśmiechnij się użyłam jaskrawych kolorów w odcieniach różu i pomarańczu, na środek przykleiłam z lekkim dystansem całą serwetkę, a na nią na środek napis Uśmiechnij się na którym zrobiłam biały embossing na gorąco.  

Na kartce  zimowej użyłam dwóch odcieni niebieskiego koloru oraz  brzoskwiniowego i napisu Cicha noc, na którym zrobiłam złoty embossing.  Żeby kartki odbijały się od białego tła dodałam pod spód warstwę różowego i niebieskiego papieru z kolekcji Magic Dreams. Całość wykończyłam błyszczącymi cekinami.  



Hello :) 
For today's post I prepared  two cards using a beautiful  Lace 7 stamp and a golden embossing powder. I have to tell you that when I first saw this stamp live I was sure that this is a snowflake not a lace. When I took a look I found out that it really is a lace but I was even more sure that i can use it to a winter projects. 

First I made a stamping on the  background with fragments of the  laces stamps on the opposite sides of the diagonal using gold heat embossing powder. On the separate cardstock I stamped a two whole laces and after colouring  them I cut out both. All my laces are coloured with bruch markers. For the card with sentance on the grey pice of paper I used vibrant colours in shades of pink and orange.  

On the second more winter card I used brush markers in shades of blue and a light peach.  The sentance is heat embossed with golden embossing powder. To pop up the layear with stamping  I added a pices of  pink and blue paper from Magic Dreams collection. I end up my cards with shiny sequins. 

Jest też kurs video, gdzie możecie zobaczyć jak zrobiłam kartki. 
There is also a video tutorial where you can se how I created cards. 


***********************************









***********************************











Produkty:

      

      


           




See you soon :)
Do zobaczenia wkrótce :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...