wtorek, 28 listopada 2017

Kotek z lampkami - akwarelowa kartka świąteczna

Jestem wielką fanką kotów, pomimo, że nie mam takiego prawdziwego u siebie w domu (mój mąż ma niestety alergię na sierść), dlatego kolekcja stempelków ze świątecznymi kotkami trafiła prosto w moje serce. Chyba mam je wszystkie!

I'm a big fan of cats, I love them, even though I don't have any cats at my home (my husband is allergic to them). In Agateria Craft shop you can find a new Christmas collection of stamps with sweet cats, which are my fav and I have all of them!! :)

Dzisiaj do kartki wybrałam uroczego kotka z lampkami, pierwszy raz nie użyłam do kolorowania copiców! To mój pierwszy raz z farbami akwarelowymi  i całkiem mi się podoba.. Kartka jest śnieżna, delikatna, papier z kolekcji Magic Dreams ozdobiłam maską w kropki i pastą strukturalną, którą dodatkowo obsypałam brokatem w kolorze niebieskim.
Dodałam kilka kwiatków, wycinanek w wykrojników i ... gotowe!

For today's project I chose a stamp with a sweet cat playing with Christmas lights. This is the first  time ever that I used watercolor paints and I must say I quite like it. Usually I use COPIC markers. 
My card is decorated with snowflakes that I added using a dotted stencil and a structural paste which I then sprinkled with blue glitter. I also used paper is from the Magic Dreams collection and used some white paper flowers:)




Do wykonania kartki użyłam:



Pozdrawiam, Marta



2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...