czwartek, 2 listopada 2017

Zimowy tag z shaker boxem / Winter tag with shaker box

Witajcie :) Na dziś przygotowałam zimowy Tag z bardzo fajnym tekturkowym  shaker boxem, który jest niesamowicie prosty do zrobienia.  Niedawno na Agateriowych półeczkach dostępne są  gotowe do sklejenia shaker boxy, które być może widzieliście już na pracach pozostałych członków DT. Pomyślałam, że jest to tak fajna rzecz, że nie zaszkodzi pokazać jej jeszcze raz, szczególnie, że taki shakerek może być oczywiście ozdobą kartki, ale również może być ozdobą choinki.  

Mój tag wykonałam z papierów z kolekcji Magic Dreams. Liście wycięłam z paseczka z dodatkami i obsypałam brokatem, żeby nadać im bardziej zimowy wygląd. Shaker box do Taga pokolorowałam dwoma kolorami markerów, jednym ciemniejszym i drugim jaśniejszym niebieskim. Gdy markery wsiąkły zrobiłam embossing na gorąco przezroczystym pudrem. Tekturka nabrała dzięki temu blasku. Do środka włożyłam grafikę z Mikołajem, wyciętą z arkusza z dodatkami świątecznymi. Świecące drobinki w środku shaker boxa to dwa rodzaje brokatu. 

Przygotowałam też niedługi filmik na którym zobaczycie jak złożyć shaker box i jak zrobić na nim embossing. Dodatkowo też pokażę kilka kolorów nowych pudrów de embossingu. 


Hello :) For today I have prepared a winter tag with a very nice cardboard shaker box, which is incredibly simple to do. On the Agateria's shelfs you can find a ready-to-stick shaker boxes, which you may have already seen on the work of other DT members. I thought it is so cool that it would not hurt to show it again, especially since such a shaker could of course be a card embellishment , but it could also be a Christmas tree ornament.


I made a Tag using papers from Magic Dreams collection. I fussy cut some leafs from extra stripes with patterns and sprinkled them with white glitter to add more winter look. I coloured the shaker box with two colors of markers - one darker and one lighter blue. When the markers dry I made hot embossing using clear embossing powder. Thanks to that my shaker box became shiny. Inside the box I put a graphic of Santa claus, cut from the Christmas extras and two colors of glitters.

I also made a quick video to show you how easy it is to glue the shaker box and make hot embossing on it. In addition, I will show some colors of new embossing powders.

















Produkty : / Products:

      

     

Miłego Dnia!
Have a nice Day! 



                        

2 komentarze:

  1. Przepiękny jest! Z tym brokatem <3 I fajny shaker, nie wiedziałam, że coś takiego można dostać, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest super. Mój synek uwielbia te shaker boxy :) pozdrawiam!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...