sobota, 24 marca 2018

DANIA - fotorelacja

Jak ten czas szybko leci! Równo dwa tygodnie temu Agateria Craft, /w składzie Agata i Darek oraz ja (czyli Marta Z.)/ odwiedziła targi w Danii. Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić fotorelacją z tego wydarzenia.
Bardzo dziękujemy Organizatorom za zaproszenie i fantastycznie spędzony czas, bardzo się cieszymy, że mogliśmy poznać tyle sympatycznych osób oraz cieszyć się i dzielić z tyloma osobami swoją pasją do scrapbookingu.

Mieliśmy okazję poprowadzić  make&take, które w sobotę poprowadziła Karola Witczak, natomiast w niedzielę poprowadziłam je ja :) Oprócz tego na naszym stoisku prowadziłam z Agatą liczne pokazy :)

The time is going to fast! One 2 weeks ago Agateria Craft (Agata, Darek and Me - Marta Z.) were in Denmark!  Today I would love to show you some photoes from this nice event.
We are so thankfull that we could be here! And so happy that we met a lot of nice persons and share our passion with so many talented girls!

We make some M&T, on Saturday with Karola Witczak and on Sunday with me :) Thanks girls for making with me this lovely cards! Of course we (me and Agata) make some shows on our stage.

 

 


 
 
 
 
   

        







 Pozdrawiamy! :)

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...