sobota, 17 marca 2018

Wypatrując wiosny | Waiting for Spring

Witajcie Drodzy!
Już mi się zdawało, że na dobre zrobi się ciepło, a tymczasem...za oknem biało :), więc dzisiaj będzie wiosennie - na małym art journalu.

Hello Guys! 
I thought Spring came for good, but we have snowy weather outside :)! So I decided to show you my little spring art journal.


Użyłam zwykłego kartonu kraftowego, docinając samodzielnie do wybranego rozmiaru - pokryłam gesso i zaczęłam budować kompozycję.
I used simple craft paper - I cut size I chose, put some white gesso and started with building my composition. 


Do ozdobienia art journala wybrałam romantyczny arkusz do wycinania, ponieważ motywy na nim są także bardzo wiosenne :). To mój ulubiony arkusz Agaterii. Jest tam rower (oczywista, że niebieski :)), piękna buteleczka, serduszka, wianki z róż i cudna, wiosenna zieleń. W sam raz do mojego journala.

To decorate my art journal I chose Agateria paper with elements to cut, because its motifs are also spring-like :) - this is my favourite. You'll find a bike there, romantic bottle, rosy wreaths and beautiful fresh, spring green. 


Pod rower podłożyłam trochę ulubionej koronki - dodaje ona kompozycji więcej delikatnosci. Dodałam też sentencje z zestawu napisów Agateri. Całosć zamknęłam tzw. maziajkami - czyli doodling dokoła karty ;). 
Under the bike I put some of my favourite lace - it gives some texture and makes the composition more delicate. I also added a chipboard sentence from Agateria's album set. To close composition I added some doodles - I love to doodle :) it always help me when I don't know what to do more :D.


Spróbujcie i Wy zrobić mały art journal i koniecznie zróbcie sobie mały doodling :) - odstresowuje!
Hope you enjoyed my AJ and maybe you will try to create your own - with doodles :).

Pozdrawiam ciepło
Warm hugs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...