czwartek, 22 marca 2018

Marcowe prace Hogaty

Kochani, mam zaszczyt zmienić funkcję na ambasadorkę firmy Agateria i od tego miesiąca moje prace będziecie mogli oglądać raz w miesiącu, za to w zwiększonej dawce :)

I have the honor to change the function to the ambassador of Agateria and from this month you will be able to see my works once a month, but at an increased dose :)

No to zaczynamy.

Let's start :)

Kartka na 50 urodziny. Tekturki - dekory i ramkę dostaniecie w Agaterii.

A card for 50th birthday. Chipboards - decors and frame you will get in Agateria shop.









Ramka owal 2Dekor 3 (4 szt)


Kartka wielkanocna na wesoło - owieczkę odbiłam na wzorzystym papierze, wycięłam jej części i nakleiłam warstwowo. Dodałam kolorowe pisanki i napis.

Another easter card - I stamped sheep on patterned paper, cut out parts and stuck it in layers. I added colorful Easter eggs and stamped inscription.







OwieczkaPisanki 3 sztWesołego Alleluja
I kolejna wielkanocna, tym razem na papierach Oh hello spring i ten napis.

And next one :), this time on Oh hello spring papers and this inscription







Wesołego Alleluja Oh Hello Spring! zestaw 6 papierów

 
Te wielkanoce pisanki w stokrotki bardzo lubię i zrobiłam je ponownie. Stempel napis znajdziecie w Agaterii.

I like these Easter daisy eggs very much, so I made it again. Inscription stamp you cab find in Agateria shop.









Pozdrawiam/ Greetings - Hogata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...