czwartek, 7 czerwca 2018

Kartka z sercem | Anai

Hej kochani! Tu Anai :) 
Dziś po raz kolejny na łamach Agateriowego bloga chciałabym Was zaprosić na chwilę do mojego świata. Tym razem moją inspiracją stał się jeden większy stempel - geometryczne Serce wpadło mi w oko, jak tylko pojawiło się w ofercie. Jest to stempel, który w zasadzie nie potrzebuje dodatków - moim zdaniem sam robi doskonałą robotę i wygląda świetnie solo. 
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie sięgnęła po odrobinę mediów - stempel delikatnie pokolorowałam akwarelami i nieco "podrasowałam" za pomocą czarnego, srebrnego i białego markera. Moje "poprawki" są delikatne i dyskretne - takie niby nic, ale pamiętajcie, że z odbitkami stemplowymi też można się bawić i nieco je personalizować :) 
Jako tło wybrałam bardzo neutralny papier w odcieniach szarości, ale za to dodałam trochę brokatowej masy przez moją ulubioną kropeczkową maskę i delikatne złocenia na brzegach. 
A do kompletu wykonałam też prościutką kopertę z papieru akwarelowego - nieco stemplowych odbitek, akwarelowe plamy i już mamy niepowtarzalną i oryginalną kopertę. 


Hello! Anai here again :) 
Today on my guest design post I'd like to show you simple card I made recently. My main inspiration was big geometrical Heart - stamp that is very beautiful and strong. In my opinion it doesn't need any other embelishments - it looks great solo and makes great focal point. Ofcourse I wanted to add a little bit of mixed media to my work. I painted the stamp with watercolors and added a little bit of "touch-ups" with black, silver and white markers. You can barely see it, but it adds a little bit of life to the stamp. 
For a background I chose neutral paper in greyish colors, but to add more interest to it I covered it with glitter paste through the stencil and added gold foil on the edges. 
I also made simple envelope with aquarell paper - just a little bit of paints, some stamps and here it is - simple, delicate and unique :)
  





 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
Pozdrawiam!

Best wishes!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...