środa, 6 czerwca 2018

Kwiatowa kartka | Flower Card

Hej Kochani :)
Lubicie czasem postemplować? Tak bardziej niż zwykle ;)? Bo ja tak - dlatego też mam dla Was dzisiaj kartkę z kwiatowym tłem, wykonanym cudnym stemplem Agaterii. 

Hello Guys :)
Do you like sometimes to stamp more than usual? I DO :) - and that's why I have a Flower Card for you today - with the background created with one of my favourite stamp by Agateria. 


Bazą kartki jest biały papier o gramaturze 250 gsm. Do wykonania tła użyłam zestawu dużych stempli Peonie2 - w roli głównej wystąpił tu jeden duży kwiat, odbity dwoma kolorami tuszu - żółtym i limonkową zielenią. Do zrobienia dekoru w głównej częsci kartki użyłam stempla listków z tego samego zestawu. Możecie dowolnie komponować te stemple razem. 

A base is a simple, white cardstock. To make this background I used big Peonie set2 - I used one big flower to make the background and leafes to create a decor on my focal point of the card. I used two colors of inks: yellow and lemon green. 



By wszystko ładnie razem grało, dodałam papier Agaterii z kolekcji "Oh, Hello Spring!"1/6 - stanowi on podkład pod stemplowaną kartkę tła oraz bazę w postaci paska pod stemplem z napisem Smile!

To make my composition full I added Agateria's paper of "Oh, Hello Spring!" collection no. 1/6 - it's a base for stamped background piece and a strip for the stamp "Smile!"


Na koniec zdecydowałam się dodać jeszcze jeden stempel "Moc życzeń" z bardzo fajnego zestawu stempelków na każdą okazję - wyszło na to, że mamy kartkę dwujęzyczną ;)!

For the end I decided to add another stamp - it's a sentence-stamp "Lots of Wishes" from the big multioccasional set of sentences, so we have bilingual card I guess ;)!




Miło było Was poinspirować dzisiaj :)
Do następnego razu!

It was a pleasure to inspire You today :)
Hugs and see Yoy next time!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...