wtorek, 10 lipca 2018

Kartka z tłem pełnym białych róż / Card with background full of white roses

Witajcie,  na dziś przygotowałam kartkę z tłem z różami. Wykorzystałam stempel z zestawu Róża zestaw 2 duży.   Jako punkt centralny użyłam nowego wykrojnika Wianek 1 oraz stempelka z napisem Moc życzeń z zestawu Wianek 2. Białe róże to efekt embossingu na gorąco wykonanego białym pudrem do embossingu. 

Hello everyone, for today I made a card with background full of roses. I used a stamp from the set Róża zestaw 2 duży. As a focal point I used our new metal die Wianek 1 and a stamp with sentence moc życzeń. I made white roses using white embossing powder. 







Produkty: / Products:








Miłego dnia :)
Have a nic day :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...