niedziela, 22 lipca 2018

Lipcowe prace Hogaty/ Hogata's july works

Już lipiec! Dziś pokażę wam kilka prac z produktami Agateria craft dla creatywnych, które wykonałam.
Kartka dla małego wielbiciela gry minecraft. Dość prosta i geometryczna, bardzo kolorowa. Kwadraciki z przeszyciami pochodzą z zestawu patchwork z Agaterii.



Zestaw do patchworka 


Kartka z kwiatami lotosu powstała dzięki produktom z Agaterii. Użyłam stempli z tego oraz tego zestawu i pokolorowałam je promarkerami. Kwadraty z ozdobnym brzegiem wycięłam wykrojnikiem patchwork, a liście to również nowy wykrojnik. Papiery to świetne deski z Magic Dreams. Dodałam również stemplowany napis z tego zestawu.





Gałązka 1Lotos zestaw 1Lotos zestaw 2Zestaw napisów 

I kolejna kartka. W samym środku napis-stempel z Agaterii. Tło wytłoczyłam folderem do embossingu.




Trzymaj się !

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...