poniedziałek, 30 lipca 2018

Kartka z wielobarwnym wiankiem ze stempla / Card with stamped multicoloured wreath

Witajcie, 

Na dziś mam dla Was prostą do wykonania karteczkę z wielobarwnym wiankiem, właściwie chodzi mi bardziej o technikę niż o samą kartkę. Do tej zabawy z tuszami wybrałam stempel Wianek 2, który jest dość delikatną gałązką z listeczkami. Wygląda uroczo, ale można dzięki niemu uzyskać wiele więcej robiąc nie jedną, ale kilka odbitek nakładających się na siebie. Jak to wszystko wykonać możecie zobaczyć na krótkim video tutorialu.

Potrzebne są trzy lub dwa kolory dowolnych tuszy. Ja wybrałam tusze distress w odcieniach zieleni. 
Stempel przystawiamy w tym samym miejscu, ale przekręcamy go tak, by zagęścić listki. Używanie różnych kolorów pomaga robić efekt przestrzennnego wyglądu.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 


Hi there everyone :)

For today, I have for you a simple note card with a multicolored wreath, actually I mean more about the technique than the card itself. For this play with inks I chose the Wreath 2 stamp, which is a rather delicate branch with small leaves. It looks lovely, but you can get a lot more out of it by doing not just one but several overlapping stamping. How to do it all you can see on a short video tutorial.

You need three or two colors of inks. I chose distress inks in green shades. Place the stamp in the same place and just rotate it to get more leafs, so the leafs are thicker. Using different colours helps to get a spatial effect.

Hope you like it :)









Materiały:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...