poniedziałek, 3 grudnia 2018

Pierwsza gwiazdka... druga...trzecia...

Witajcie.
Ten projekt zrobił się właściwie sam. Pomysł był zupełnie inny ale kiedy przyłożyłam do baz te cudne tekturki, to całe moje planowanie stanęło na głowie. Już wiedziałam, że tym razem tekturki nie będą dodatkiem do pracy ale jej podstawą.
Wykonałam komplet zawieszek w kształcie gwiazdek, które staną się w tym roku elementami wystroju mojego domu, bo w tym roku postawiłam na tradycję... zieleń i czerwień z odrobiną bieli i złotymi akcentami. 
Bazy wycięłam wykrojnikami w beermacie, okleiłam dwoma warstwami papierów scrapowych. Tekturki pokryłam białym gesso i białym brokatem, a jedynym elementem dekoracyjnym są soczyście czerwone, różnej wielkości jagody. Za pomocą heavy body finish, glass glitter i różnej grubości brokatów nadałam efekt lodu i szronu.

Welcome.
This time, the chipboards will not be an addition to work but it will become its basis.
I made a set of pendants in the shape of stars that will be this year elements of my home decor.
Will traditionally ...  green and red with a touch of white and gold accents.
I cut the bases with blanks in a beermat, I glued two layers of scrap papers.
I covered the chipboards with white gesso and white brocade.  The only decorative element are
juicy red, different sized berries. I created the ice and frost effect with heavy body finish Stamperia,
glass glitter pearl Finnabair and different thicknesses of brocades.












Użyłam / I used




Pozdrawiam / Greetings


2 komentarze:

  1. ...... no i zrobiło się gwiazdkowo :))) Cudne i będą piękną dekoracją domu :)
    Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...