piątek, 30 listopada 2018

Puder, pasta, maska - przepis na świąteczną kartkę :)

Witajcie!
Chciałabym dzisiaj pokazać Wam jak wspaniale 
- w różnego rodzaju pracach – spisują się agateriowe media.
Dlatego przygotowałam dla Was kartkę zimową.

Nutki stworzyłam używając stemplabiałego pudru i tuszu do embossingu.
Puder ten  pozwala uzyskać bardzo szczegółowe elementy, 
dzięki temu, że jest bardzo drobno zmielony.
W sklepie znajdziecie go teraz w kilku nowych kolorach, w tym również w wersji przeźroczystej !
Tło kartki powstało przy użyciu pasty modelującej i jednej ze świątecznych masek – ich również przybyło w ostatnim czasie, a każda jest piękniejsza od poprzedniej.

Domki wyglądają jak ciasteczka korzenne.
Ja od zawsze je uwielbiam i zimą kupuję na zapas.
MMMmm ja już nawet czuję zapach cynamonu !
Całość uzupełniłam stempelkiem świątecznym, który pięknie tutaj pasuje.
Dobrego weekendu !

Powder, paste, stencil - a recipe for a Christmas card :)
Hello!
I would like to show you today how great mixed media from the agateria store are.
That's why I've prepared a winter card for you.

 I created sheet music using music stampwhite powder and embossing stamp pad.
This powder allows you to get very detailed elements, 
thanks to the fact that it is very finely ground.
In the shop you will find it now in several new colors, including the transparent version!
The background of the card was created using 
a modeling paste and one of the Christmas masks - they also arrived recently
and each is more beautiful than the previous one.

Houses look like lovely, spice cookies. I always have them at home in winter.
Mmm I can smell cinnamon already!
The whole is completed with a Christmas stamp, which fits here beautifully.
Have a good weekend !




Użyłam
 I used:
     


     


 





Miłego weekendu !
Have a nice weekend !

Magda

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...