niedziela, 3 lutego 2019

Kolory miłości

Witajcie!

Mam dla Was dzisiaj kolejną propozycje kartki na Walentynki. Tym razem, postawiłam na bardzo żywe kolory: dominującą fuksję i dopełniający żółcień. Użyłam zarówno farb akrylowych (tutorial jak wykonać takie tło, już za dwa dni) oraz tuszu Distress Oxide w kolorze "picked raspberry". W tle kartki wykorzystałam maskę - napisy, przez która nałożyłam farbę akrylową. Główny motyw- serducho, to ostatnio jeden z moich ulubionych stempli, dlatego używam go tak często w moich pracach. Do kompozycji dołożyłam wycięte z papieru róże oraz napis, a dla scalenia pracy dołożyłam perełek w płynie. Całość zamontowałam na craftowej bazie i gotowe!

Hello!
Today I have for you another card propositions for on Valentine's Day. This time, I have used very vivid colours: the dominant fuchsia and complementing yellow. I have used both- acrylic paints (a tutorial on how to make such a background will be in two days) and the Distress Oxide ink in the color "picked raspberry". In the background of the card I have used a mask - inscriptions, through which I applied acrylic paint. The main decoration - the heart, is one of my favourite stamps recently, that is why I use it so often in my works. I added inscription and roses cut from paper to the composition, and I have added liquid pearls to finish my work. I put the whole on a craft base and it's ready!






W pracy użyłam:

I have used:
 
 



Mam nadzieję, że podoba się Wam moja propozycja fuksjowej Walentynki!

I hope you like my fuchsia Valentine's card proposition!





3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...