poniedziałek, 11 lutego 2019

Mięta i kwiaty - dla słodkiej nastolatki !

 Nastolatki lubią pastelowe kolory. 
Połączenie koloru miętowego i różowego, wydaje się być idealne dla młodej kobiety.
Z okazji jej osiemnastych urodzin przygotowałam explodingbox, 
którego bazę okleiłam pięknym papierem z serii Oh Hello Spring!
Jak urodziny, to ... kwiaty !
Mamy ich tutaj całe mnóstwo !
Z pomocą przyszły mi dwa zestawy pięknych peoni oraz akwarele.
Fantastycznie pasuje do nich wianek z ażurowymi listeczkami, 
a przód pudełeczka zdobią ornamenty z zestawu narożników.
Mam nadzieję, że to będą piękne urodziny, 
a upominek skradnie serce młodej damy :)

Mint and flowers - for a sweet girl!

Teens like pastel colors.
The combination of mint and pink color seems to be perfect for a young woman.
For her eighteenth birthday I prepared explodingbox,
whose base was covered with beautiful paper from the Oh Hello Spring series!
If it's a birthday, it must be.... many flowers!
We have a lot of them here!
Two sets of beautiful peonies and watercolors were irreplaceable.
The wreath with delicate leaves suits them perfectly,
and the front of the box is decorated with ornaments from a set of corners.
I hope it will be a beautiful birthday,
and heart of the young lady's will be stolen by this gift :)








 Użyłam/I have used:
     


     



Dobrego dnia !
Have a good day !



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne - moim zdaniem świetnie wyglądają. A kartka świetnie wyszła i sama chciałabym taką dostać.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...