piątek, 22 lutego 2019

Lutowe prace Hogaty/ Hogata's february work

Czujecie już nadchodzącą wiosnę? Zbliża się wielkimi krokami! Czas na prace wielkanocne :)
Dziś pierwsza taka kartka. Wykonałam ją z produktów Agaterii. Bazę stanowią papiery Magic Dreams. Stempel królik z ptaszkiem odbiłam kilkukrotnie, pokolorowałam i jego części przykleiłam warstwowo. Użyłam wianka wyciętego tym wykrojnikiem i listków. Napis odbiłam tym stemplem.

Do you feel the coming spring? It's coming fast! Time for Easter works :)
Today, the first card. I made it from Agateria products. The backround is made up of Magic Dreams papers. I stamped the rabbit with the bird stamp several times, colored it and stuck it in layers. I used a wreath cut out with this die and these leaves. The inscription has been stamped with this stamp.




Użyłam/ I used

Magic Dreams - zestaw 6 papierów  Królik z ptaszkiem  Wianek 1 (W002)  Gałązka 1  Cudownych świąt !  



Pozdrawiam/Greetings

4 komentarze:

  1. obledna:)! uwielbiam ten stempel:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna! widać, że każdy stempel można potraktować warstwowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Tak, prawie każdemu stemplowi można nadać trzeci wymiar :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...