środa, 4 listopada 2020

Jesienne ATC

 

Cześć! Mamy już listopad. Czas leci bardzo szybko i znów przychodzę do Was z inspiracją. Tym razem na swój warsztat wzięłam ATC, czyli Artist Trading Cards.

Mam nadzieję, że większość z Was wie, a jeśli nie, to zaraz się dowie co to jest. Są to malutkiego formatu kartki (2,5 na 3,5 cala), na których odwrocie autor umieszcza swoje dane oraz tytuł karty ATC i wymienia się nią z innym twórcą.

Ponieważ od paru miesięcy z nikim się taką karteczką nie wymieniałam to postanowiłam, że zrobię to teraz. Mamy jesień, a mi bardzo podobają się kolory jesieni, więc wykorzystałam moment.

Jak zobaczycie poniżej karteczki zrobiłam cztery. Po dwie bliźniacze, choć jedna para jest praktycznie identyczna, druga różni się kolorystyką. Sami oceńcie, które ATC najbardziej Wam się podoba. Ja mam swojego faworyta ;)


Hi! It's already November. Time flies very fast and I come to you with inspiration again. This time I create ATC or Artist Trading Cards.

I hope most of you know, and if not, you will find out what it is. They are a tiny cards (2.5 x 3.5 inches), on the back of which the author places his details and the title of the ATC card and exchanges it with another creator.

Becouse I haven’t exchanged such a note with anyone for several months, I decided to do it now. It's autumn, and I really like autumn colors, so I took the moment. 

As you will see below, I made four. Two twins, although one pair is practically identical, the other one differs in color. Decide for yourself which ATC you like best. I have my favorite;)






Oczywiście papiery to nie wszystko, dlatego w moich małych projekcikach znalazły się również produkty ze sklepu Agateria Craft. Użyłam tekturek RAMEK i GAŁĄZEK RÓŻ, stempla NAPIS SZCZĘŚCIA oraz stempla LISTKI i BIAŁEGO PUDRU DO EMBOSSINGU.


Of course, papers aren’t everything, which is why my small designs also include products from the Agateria Craft store. I used chipboards FRAMES and ROSES BRANCHES, the stamp LETTERS OFHAPPINESS and the stamp LEAVES and WHITE POWDER FOR EMBOSSING.




 



Bardzo serdecznie zachęcam Was do spróbowania tej formy scrapbookingowej i wymienienia się ATC z innymi twórcami.

Do zobaczenia następnym razem!


I sincerely encourage you to try this form of scrapbooking and exchange ATC with other creators.

See you next time!


SklejAnka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...