niedziela, 15 listopada 2020

Kartka bożonarodzeniowa z elementem pop up

                                                                              Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną kartką świąteczną. Tym razem z elementem pop up.

Z przodu użyłam maski z cukrowymi laskami, wianki z wykrojnika oraz świąteczny kwiat odbity stemplem.

W środku umieściłam wystemplowane kamieniczki.

Mam nadzieję, że kartka Wam się podoba i że obejrzycie mój film.


Hi!

Today I prepare another christmas card. This time I added pop up element. 

I used candy a cane stencil on the front with  cutting die wreths and a christmas flower from stamp.

Inside the card I added tenement houses from stamps.

I hope you enjoy it and watch my video.









Wykorzystane produkty / Used products:







Mam nadzieję, że Wam się podobało!/I hope you enjoy it!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...