niedziela, 1 listopada 2020

Ozdobna bombka HDF ze zdjęciem


   W mojej dzisiejszej, ostatniej już inspiracji dla Was, przyszedł czas na moją świąteczną inspirację. Chciałabym Wam pokazać jak ozdobić bombkę z HDF i nie byłabym sobą, gdybym nie wkomponowała w nią zdjęcia, żeby zaprezentować ją w pełnej krasie ;)

Potrzebujcie kolekcji papierów, maski, pasty strukturalnej i kilku elementów dopełniających całość.

Pokaże jak szybko wykonać bardzo proste papierowe kwiaty i przy pomocy gesso ujednolicić kompozycję.

Ponieważ jest to moja ostatnia inspiracja na blogu Agaterii chciałabym Wam podziękować za Waszą obecność :) Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować. Życzę Wam wszystkiego twórczego :)

Zapraszam na tutorial :)

In my today's last inspiration for you, it's time for my Christmas inspiration. I would like to show you how to decorate an HDF bauble and I wouldn't be myself if I didn't incorporate a photo into it to present it in all its glory;)

You need a collection of papers, a mask, structural paste and a few elements to complete the whole.

I will show you how to quickly make very simple paper flowers and use gesso to standardize the composition.

Since this is my last inspiration on Agateria's blog, I would like to thank you for your presence :) I hope I managed to inspire you. I wish you all creative :)


I invite you to the tutorial :)




użyłam:





pozdrawiam i do zobaczenia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...