wtorek, 29 grudnia 2020

Brand Ambassador Klaudia Szpunar

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać dwie kartki. Pierwsza z nich to kartka patchworkowa. Kwadraciki w tle wycięłam przy pomocy wykrojnika z zestawu do patchworka. Wykorzystałam również filigranową ramkę tekturkową.

Hi everybody!
Today I am back with two cards. The first one is a delicate patchwork card. I cut the squares in background using the patchwork die set. I also used the filigree chipboard frame.


Tło drugiej kartki wykonałam przy pomocy maski z pismem oraz pasty modelującej. Umieściłam na nim tekturkowy wianek, który ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami. Liście wycięłam przy pomocy wykrojnika gałązka.

I made the background of my second card using the stencil and modeling paste. I placed the chipboard wreath on it and decorated it with handmade flowers. I cut the leaves using the leaves branch die.
Wykorzystałam / I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...