sobota, 19 grudnia 2020

Świąteczne prezenty

 Witajcie kochani, 

Dzisiaj przychodzę do Was ze świątecznymi prezentami :) jakoś tak się poskładało, że co roku przygotowuje świąteczne ozdoby dużego kalibru. W tym roku postanowiłam wykorzystać do tego bazę gwiazdkową - Happy Scrap, która idealnie nadaje się jako lampka świąteczna ale nie tylko. 

Zobaczcie moje tegoroczne wersje :) A, że jest to mój ostatni post w tym roku jak również na blogu. To dziękuję wszystkim którzy śledzili moje poczynania tutaj i mam nadzieje do zobaczenia w sieci i w realu :) a Agacie dziękuje za zaufanie, którym mnie obdarzyła. 

Przy tej okazji składam Wam najserdeczniejsze życzenia świąteczne i noworoczne. Aby ten przyszły rok był dla nas wszystkich łaskawszy :) Trzymajcie się ciepło. 





Wykorzystałam: / Products used:





Pozdrawiam /hugs:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...