poniedziałek, 14 grudnia 2020

Moje ostatnie, przedświąteczne dekoracje...


To czas na ostatnie dekoracje i upominki.
Jedną z nich w tym sezonie będzie moja bombka w stylu vintage.
Bazę hdf ozdobiłam papierami i pasującymi do tej stylistyki stemplami.
Papirus to zdecydowanie hit tego sezonu !
Gwiazdy betlejemskie od ubiegłej zimy nie znikają z mojego biurka - uwielbiam je !
Dodatkowo gdzieniegdzie możecie zobaczyć gwiazdki z dużej tekturki ze śnieżynkami.
Mała świąteczna dekoracja, a cieszy. 
Jak Wam się podoba ?

***

It's time for the last decorations and gifts.
One of them this season will be my vintage bauble.
I decorated the HDF base with papers and stamps matching this style.
Papyrus is definitely a hit this season!
The flower of poinsettia from last winter does not disappear from my desk - I love them!
Additionally, here and there you can see cardboard stars.
A small Christmas decoration, and it makes you happy.
How do you like it ?





Użyłam / I used:




Dobrego dnia ! / Have a good day !
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...