sobota, 6 lutego 2021

Jestem przy Tobie

 Witajcie,

Niedługo walentynki, a w mojej pracowni powstał z tej okazji trybikowy layout na bazie blejtramu o wym 30x30cm.




Do stworzenia tła posłużyła mi maska ze spękaniami oraz maska z kołami zębatymi przez którą naniosłam pastę modelującą.

Powstała w ten sposób idealna podstawa do zbudowania kompozycji na bazie trybikowych odlewów oraz kół zębatych z hdf.

 Zdjęcie osadzone zostało na  tekturkowej ramce owalnej i szyldzie hdf. Oczywiście nie mogło zabraknąć wieńczącego napisu tekturkowego KOCHAM CIĘ zembossowanego na czarno.

Użyłam tylko 2 kolorów bazowych (czerń i brąz) oraz dwóch odcieni złota. Subtelne stemplowania pismem ozdobnym oraz chlapania dopełniły projekt.

Trochę detali:










Użyłam:









Pozdrawiam,

Wiola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...