poniedziałek, 3 stycznia 2022

Kobieca kartka urodzinowa

Witajcie,

u mnie za oknem deszcz i plucha, a że mamy Nowy Rok to przychodzę do Was z kartką w delikatnych kolorach pudrowego różu, który kojarzy mi się z delikatną kobiecością oraz zieleni,  która jest kolorem nadziei. Tego Wam życzę na Nowy Rok,aby każda z nas odkryła w sobie delikatność i nadzieję na lepsze jutro.

Hello,

at my window it is raining and blistering, and as we have the New Year, I come to you with a card in the delicate colors of powder pink, which I associate with delicate femininity and green, which is the color of hope. This is what I wish for you on the New Year, so that each of us will discover the delicacy and hope for a better tomorrow.



Do wykonania kartki użyłam delikatnego papieru w kolorze pudrowego różu , który wzbogaciłam pięknym stemplem z motywem liści. Stempel dodał tu charakteru i stworzył bazę całej kompozycji. 

To make the card, I used delicate powder pink paper, which I enriched with a beautiful stamp with a leaf motif. The stamp added character here and formed the basis of the entire composition.



Do wykonania głównej kompozycji użyłam pięknej tekturkowej ażurowej ramki, która nie tylko oddzieliła od siebie dwie warstwy kolorystyczne ale także je podkreśliła. 

For the main composition, I used a beautiful cardboard openwork frame, which not only separated the two color layers, but also emphasized them.


W projekcie nie zabrakło oczywiście kwiatów, tym razem użyłam papierowych ręcznie robionych. Kompozycję uzupełniłam listkami wyciętymi z papieru scrapowego, tekturkowymi gałązkami oraz listakmi embossowanymi na kalce, różowym pudrem.

The project did not run out of flowers, of course, this time I used handmade paper. I complemented the composition with leaves cut from scrap paper, cardboard twigs and leaves embossed on tracing paper, pink powder.





Całość uzupełnia urodzinowy napis wykonany stemplem z zestawu, wstążka oraz półperełki.

The whole thing is complemented by a birthday inscription made with a stamp from the set, a ribbon and pearls.



W projekcie użyłam

 

 

Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...