poniedziałek, 17 stycznia 2022

Layout dla Babci

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Dzisiaj przynoszę Wam layout, który, jak tytuł postu wskazuje, jest również kolejnym pomysłem na prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka - to już w tym tygodniu! :-)

Today I bring you a layout that is also another gift idea for the Grandparents' Days - they're coming this week! :-)

Najpierw na arkusz bazowy naniosłam wzór ręcznego pisma oraz roślinnego pnącza za pomocą masek i pasty modelującej. Następnie w centrum umieściłam zdjęcie, które ozdobiłam ręcznie wyciętymi tagami i motywami, dodałam też elementy metalowe i kompozycję kwiatową uzupełnioną tekturowymi listkami podobnymi w kształcie do tych z maski:

Firstly, I applied handwriting and leafy garland patterns upon the background paper, using stencils and modeling paste. Then I put my photo in the centre and decorated it with hand-cut tags and images, I also added some metal embellies and a flower cluster that I completed with chipboard leaves similir to those from the stencil:




A oto lista materiałów z Agateriowego sklepu:

Here's the list of Agateria products from the store:




I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...