środa, 27 lipca 2022

Ramka Shadowbox

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Niedawno na nasze sklepowe półki wskoczyło trochę nowości, i w moim dzisiejszym projekcie użyłam trzech z nich - stempli z serwetką i pudru do embossingu w nowym kolorze! 

Some new products have recently hit our store shelves and I used three of them in my today's project  - doily stamps and embossing powder in a new colour!


Ramki przestrzenne (shadowboxy) są bardzo fajnym sposobem na eksponowanie ulubionych zdjęć, które dzięki zwiększonej głębokości można ozdobić całkiem "głęboko" ;-)) 

Dimensional frames (shadowboxes) are a great way to exhibit your favourite photos that due to a maximised dimension can be also decorated quite "deep" ;-))

Tekturkowy shadowbox do samodzielnego złożenia z oferty Agaterii pomalowałam akrylówkami i okleiłam papierami do scrapbookingu. Jako, że to "męski" ;-)) box, dodałam nieco steampunkowych elementów w postaci łańcuszków, metalowych ozdób i tekturkowych trybików:

I painted and covered with scrapbooking papers a build-it-yourself Agateria chipboard shadowbox. As it's supposed to be a "masculine" ;-)) box, I added some steampunk elements such as metal chains and embellishments and chipboard gears:


We wnętrzu boxa umieściłam zdjęcie i otoczyłam je tekturkowymi balonikami embossowanymi pudrami w kolorach czerni i najnowszego różowego złota, stemplowanymi serwetkami w dwóch rozmiarach oraz kompozycją kwiatową:

Inside the box space I placed the photo and surrounded it with chipboard balloons embossed with black and the new rose gold embossing powders, stamped doilies in two sizes and a flower cluster:




Głębokość shadowboxa pozwala na naprawdę przestrzenne zdobienie! :-)

The depth of the shadowbox allows a truly dimensional decorating! :-)


A oto lista firmowych produktów, jakich użyłam do stworzenia ramki:

Here's the list of company products I used to make my frame:








I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...