piątek, 8 lipca 2022

Tytka prezentowa.

 Witajcie, 

Dzisiejszą moją inspiracją jest tytka, czyli torebka, w której znajdują się prezenty.

Tytka jest oczywiście przeze mnie ozdobiona. 

Do stworzenia tytki wykorzystałam zwykłą białą papierową torebkę śniadaniową. Ozdobiłam ją w następujący sposób.

Pierwszy etap, to stworzenie tła za pomocą maźnięcia przodu torebki niebieskim tuszem distress oxide. Następnie przez Maskę trójkąty nałożyłam również tuszem distress lecz już w innym kolorze w kilku miejscach jej geometryczny wzór.

Kolejny etap to naniesienie za pomocą czarnego i brązowego tuszu odbitek stempli. Użyłam do tego stempel Tło pismo ozdobne oraz stempel Kratka 3 . Stempel Plamy 3 naniosłam na torebkę za pomocą  tuszu do embossingu a następnie potraktowałam go Złotym Pudrem do embossingu (do detali)

Tak przygotowane tło ozdobiłam kompozycją ze zdjęciem nie kogo innego, jak naszej agateriowej projektantki - Ani Starzak.

Tytka jest prezentem właśnie dla Ani. Zresztą Ania była nawet obecna podczas procesu jej tworzenia, gdyż Ania jest właśnie na urlopie w Ostródzie, w moim miescie rodzinnym.  Tak wiec zdjecie Ani ozdobiłam kompozycją kwiatową, gdzie nie mogło oczywiście zabraknąć agateriowych gałazek i liści stworzonych z odbitek tuszem distress oxide stempli Liść eukaliptusa oraz stempla Zestaw roślin 3

Na koniec na zdjęcie przykleiłam napis z zestawu wycinanek Napisy - zestaw duży (do layout), który potraktowałam znów złotym tuszem do embossingu. 

I tytka gotowa.

Zapraszam Was do obejrzenia mojej pracy.









I jeszcze zapakowana tytka poniżej.




Poniżej wizualna lista użytych produktów.











Serdecznie wszystkich pozdrawiam, Jola Jachowicz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...