wtorek, 12 lipca 2022

Ślubny czekoladownik

 Witajcie, sezon ślubny w pełni w i dziś mam dla Was inspirację w tej tematyce. Zazwyczaj przygotowujemy na tą okazję kartki czy boxy... A co powiecie na ślubny czekoladownik? Spójrzcie jak dzięki Agateriowym produktom można te niepozorne pudełeczko zamienić w elegancki ślubny podarunek, który pomieści spory prezent pieniążny.

Hello, the wedding season is in full swing and today I have inspiration for you on this subject. We usually prepare cards or boxes for this occasion ... How about a wedding chocolatier? Take a look at how, thanks to Agateria products, you can turn this inconspicuous box into an elegant wedding gift that will hold a large monetary gift.


Swoją bazę pudełka okleiłam wybranym papierem. Tym razem postawiłam na delikatne kolory. Mocniejszym akcentem miał tu być najnowszy puder do embossingu w kolorze różowego złota. Po przygotowaniu warstw na ostatnią z nich naniosłam tuszem do embossingu fragment maski a następnie pokryłam go pudrem w kolorze różowego złota. Wcześniej ułożyłam wstępną kompozycję, tak aby maskę nanieść w odpowiednim miejscu. Od razu przygotowałam sobie listki z kalki oraz tekturkę z napisem, które zembossowałam ttym samym kolorem.

I covered my base of the boxes with the selected paper. This time I focused on delicate colors. The newest pink gold embossing powder was supposed to be a stronger accent here. After preparing the layers, I applied a piece of the mask with embossing ink and then covered it with rose gold powder. Before that, I had arranged the initial composition so that I put the mask in the right place. I immediately prepared myself some carbon paper leaves and a cardboard with an inscription, which I embossed with the same color.


Z tkaniny przygotowałam kwiaty, na których stempelkiem odbiłam środki z motywem kropeczek. Mając przygotowane wszystkie elementy zabrałam się za budowanie kompozycji. Zaczęłam od umieszczenia kwiatów. Na których oparłam zembossowaną tekturkę z napisem. Aby wzmocnić tekturkę, podkleiłam ją delikatnie kawałkiem folii.

I prepared flowers from the fabric, on which I stamped the means with the dot motif. Having prepared all the elements, I started building the composition. I started by placing the flowers. On which I rested the embossed cardboard with the inscription. To strengthen the cardboard, I taped it gently with a piece of foil.





Kompozycję rozciągnęłam w górę i w dół , lekko asymetrycznie za pomocą elementów wyciętych z kolekcji oraz embossowanych na kalce listków. Dzięki asymetrii na dole uzyskałam miejsce na dodanie personalizacji.

I stretched the composition up and down, slightly asymmetrically using elements cut from the collection and leaves embossed on tracing paper. Thanks to the asymmetry at the bottom, I got a place to add personalization.




Użyte produkty

  
 


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...