wtorek, 3 stycznia 2023

Czekoladownik na dzień babci

 Witajcie w Nowym Roku! Koniec słodkiego świątecznego lenistwa, czas zakasać rękawy i brać się do pracy ;) Już w krótce dzień babci i na tą właśnie okazję postanowiłam przygotować czekoladownik z użyciem Agateriowych produktów.


Tym razem postawiłam już na ciepłą wiosenną kolorystykę. Jako ostatnią warstwę wybrałam delikatny brzoskwiniowy papier, który ozdobiłam przy użyciu maski. Wzór naniosłam za pomocą pasty modelującej a następnie obsypałam go pudrem do embossingu w odcieniu białej perły. Dzięki temu otrzymany wzór jest przestrzenny i pięknie połyskuje.



Na środku umieściłam tekturkę pergoli, na której oparłam całą kwiatową kompozycję. Kwiaty wykonałam z tkaniny odbijając na nich stemple środeczków. Całość dopełniają embossowane na kalce listki w kolorze oliwkowym, wycięte scrapowe listki, sizal i odrobina sztucznych dodatków florystycznych. Całość wieńczy delikatny tekturowy napis umieszczony w powietrzu. Aby go zabezpieczyć podkleiłam go delikatnie folią.










Użyte produkty:

  
  
 


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...