wtorek, 17 stycznia 2023

W pogoni za marzeniami

 Witajcie, kojarzycie to uczucie gdy rozpływacie się w marzeniach i beztrosko zaczynacie bujać w obłokach? Tworząc tą kartkę i dobierając po kolei krok po kroku kolejne elementy kompozycji, właśnie to uczucie przyszło mi na myśl.


Przekornie ułożyłam kolejne warstwy kartki asymetrycznie. Na ostatniej z nich naniosłam wzór maski najpierw niebieskim, później zielonym tuszem, tak aby uzyskane bąbelki na siebie nachodziły tworząc złudzenie unoszących się w powietrzy baniek mydlanych. 



Owalną ramkę umieściłam poziomo po środku kartki. Z jej lewej strony umieściłam grafikę kobiety, a pod nią kompozycję kwiatową, tak jakby kobieta na nich siedziała. Kompozycja tworzy niby chmurę na której siedzi owa kobieta wpatrująca się w fruwające na tle nieba banki mydlane... Chyba trochę mnie poniosła wyobraźnia :D :D

Kwiaty wykonałam z bawełny, odbijając na nich stempelki pręcików, a kompozycję uzupełniłam o listki embossowane na kalce zielonym pudrem, elementy wycięte z papierów scrapowych oraz dodatki florystyczne.

Na końcu dodałam napis odbity tuszem na kalce.









W projekcie użyłam:

  
 

  



Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...