sobota, 21 stycznia 2023

W stylu clean & simple

Witajcie 馃 Czy tak jak ja cieszycie si臋, 偶e w ko艅cu weekend? Chyba jakie艣 przesilenie zimowe nasta艂o, bo energii za ma艂o w stosunku do potrzeb.... 

Wystarczy ju偶 narzekania - przechodzimy do dzisiejszej inspiracji馃檪 Do艣膰 nietypowej jak na mnie, bo jest to karteczka w stylu clean&simple.

Jak do tej pory mogli艣cie zobaczy膰, w moich pracach dominuj膮 warstwowe, kwiatowe kompozycje. Tym razem jednak czu艂am potrzeb臋 zrobienia czego艣 ca艂kiem odmiennego. 

Pierwsza warstwa mojej karteczki to papier scrapowy, druga to zwyk艂y karton z bloku technicznego, podkolorowany  i lekko pochlapany metaliczn膮 farbk膮 z Action. Na tym tle odbi艂am i zembossowa艂am pudrem w kolorze r贸偶owego z艂ota stempelek z wzorem maroka艅skiej koniczyny.

G艂贸wny element to tekturkowa peonia. Bardzo lubi臋 u偶ywa膰 surowych tekturek, ale tutaj postanowi艂am zabezpieczy膰 ja prze藕roczystym embossingiem. Sp贸d podklei艂am r贸偶owym papierem i ozdobi艂am j膮 jedynie sznureczkiem 

Doda艂am jeszcze stempelkowy napis z zestawu uniwersalnego. I tu ma艂y myk - bo jest on z艂o偶ony z dw贸ch innych napis贸w - po prostu rozci臋艂am stempelki i sk艂adam je tak, jak w danym momencie bardziej mi odpowiada馃槈


Oto produkty, kt贸rych u偶y艂am:

 
Warto czasem wyj艣膰 ze swojej strefy komfortu馃槈I jak wida膰, nie trzeba wcale wielu produkt贸w, aby uzyska膰 ca艂kiem przyjemny efekt.
呕ycz臋 Wam mi艂ego weekendu❤️
Pozdrawiam
Ania- Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...