niedziela, 26 marca 2023

Exploding box na chrzest


Witajcie!

Inspiracja, jaką przygotowałam na dzisiaj, to elegancki exploding box na chrzest. Jeśli znacie troszkę moją twórczość, to być może już wiecie, że moje prace charakteryzuje umiar i prostota. Tak jest też tym razem, ale to wcale nie oznacza, że będzie nudno. Sami zobaczcie!

Jeśli chcielibyście wykonać podobny box, to serdecznie zapraszam na TUTORIAL, który znajdziecie na youtubowym kanale Agaterii (klik)


Papiery, jakie wybrałam, to kolekcja Waiting for you od Lemoncraft. Idealnie pasują do prostej i eleganckiej pracy. Dodałam też podbicia z lustrzanego papieru w kolorze zgaszonego różu.


Wieczko ozdobiłam dość minimalistycznie. Znajduje się na nim okolicznościowy napis ze stempla, kilka papierowych kwiatków oraz małe listki z zestawu "Liść eukaliptusa" wyembossowane pudrem biała perła. Całość jest bardzo delikatna.


Po otwarciu boxa ukazują się cztery elementy dekoracyjne oraz miejsce na dedykację - tu zostało zasłonięte przez wieczko. Stonowana kolorystyka i niewiele dodatków pozwalają pięknie wyeksponować napisy odbite na kalce.


Elementy wycięte z bloczka do kolekcji wpasowały się w serca z wykrojnika. Zwróćcie proszę uwagę na napisy z zestawu dziecięcego "Słodziak".  Wyembossowałam je pudrem różowe złoto, który doskonale wkomponował się kolorystycznie w ten projekt.


Motywy serca, rączek i nóżek nie bez powodu znalazły się na tej pracy. Obrazują one treść popularnych  życzeń chrzcielnych:

Serce tak ciche, jak wiatr z muszelki
daj mi, o Panie - Boże mój wielki.
Daj mi też święte rączki i nóżki,
żeby trzymały się Twojej dróżki.


Z uroczystością chrztu świętego łączą się też motywy białej szatki i świecy - znajdziecie je oba w ofercie agateriowych tekturek-wycinanek. Ja tekturkę świecę połączyłam z elementami do wycięcia.


Centralnym punktem mojego exploding boxa jest shaker w kształcie butelki. Ponieważ składa się aż z sześciu warstw, to uznałam, że świetnie zaprezentuje się na stojąco. Przyznam szczerze, że troszkę bałam się, że nie będzie to łatwe zadanie, skoro ten shaker składa się z tylu elementów, ale jego przygotowanie było łatwe i przyjemne. 

Jeśli chcecie zobaczyć, jak skleić shaker i wykorzystać go na środek boxa, to zajrzyjcie do TUTORIALU na You Tube.

Produkty użyte w pracy:




Pozdrawiam serdecznie,

Evela



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...