środa, 15 marca 2023

Ślub w stylu boho

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Sezon ślubny powoli się zaczyna, warto mieć kilka kartek w zapasie na tę okazję. Dzisiaj przynoszę Wam inspirację w stylu boho:

The wedding season is about to start, so it'w worth having a couple of cards at the ready. Today I bring you my inspiration in the boho style:


Najpierw przygotowałam tło: na panelu kartonu akwarelowego namalowałam prostą kompozycję kwiatową w pastelowych kolorach - jest to naprawdę łatwe, i wcale nie musi być idealnie! Wystarczy spróbować, żeby się przekonać. Po wyschnięciu farb bezpośrednio na obrazku odbiłam motyw geometrycznego wianka i embossowałam go złotym pudrem:

Firstly, I prepared the background: on a watercolour cardstock panel I painted a simple flower cluster with watercolour pains - it's really easy, and it doesn't need to be perfect! You just have to try to see for yourselves. When the paint was dry, I stamped the image of a geometrical wreath and embossed it with gold ep:

Wewnątrz wianka umieściłam napis z tekturki, embossowany białym pudrem:

Inside the wreath I placed a chipboard sentiment that I embossed with white ep:


Na koniec dodałam kilka cekinów i złotych perełek i gotowe :-)

I topped the design with sequins and gold pearls and the card was finished :-)



A oto produkty, które znajdziecie na Agateriowych półkach:

Here's the list of products from the Agateria store:

 



 
 

I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...