środa, 22 marca 2023

Wielkanocna kartka z pisanką

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

 

Święta Wielkanocne tuż tuż, pora wysłać świąteczne kartki! Dlatego też dzisiaj przynoszę Wam pomysł na wiosenną kartkę z pisanką w roli głównej:

Easter is coming very soon, time to send out holiday cards! And so today I bring you my inspiration  - a spring Easter card with an Easter egg in the focus:


Najpierw na warstwowym tle naniosłam wzór kwiatowego wianka za pomocą maski i pasty modelującej:

First, upon a layered background I applied a flowery wreath pattern using a stencil and modeling paste:


W centrum wianka umieściłam piękną, misternie wycinaną pisankę z tekturki, którą embossowałam złotym pudrem i podkleiłam wzorzystym papierem, by sprawiała wrażenie ozdobionej :-) Embossowałam też stemplowany napis, który dodałam poniżej:

In the centre of the wreath I placed a beautiful filigree chipboard egg that I embossed with gold ep and matted with patterned paper to make it look as if it was decorated :-)  I also embossed a stamped sentimetn that I put below the egg:


Dodałam też kwiatową kompozycję z listkami z wykrojnika:

I also added a flower cluster with die-cut leaves:


Kartka ma miłą dla oka przestrzenność, ale z łatwością zmieści się w kopercie :-)

The card is nicely dimensional but will easily go into an envelope :-)


A oto Agateriowe produkty, których użyłam (wykrojnika nie ma już w ofercie, ale znajdziecie stemple w dwóch wersjach, które można wyciąć):

Here's the list of Agateria products I used (the leaves die is no longer available, but there are two versions of the same stamps that you can cut out):







I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...