czwartek, 14 grudnia 2017

Cztery kartki z jednego arkusza do wycinania / Four cards from one sheet for cutting



Witajcie,

Na dziś przygotowałam dla Was cztery kartki, które stworzyłam  z jednego arkusza do wycinania
oraz kilku stempli. Zaczęłam od stworzenia teł ze stempla Koniczyna Marokańska 3. Wykonałam odbitki stempla z tuszami memento i dodatkowo pokolorowałam stemple Brushmarkerami Pro. Efekty takiego połączenia są bardzo fajne. 
Wszystkie elementy z arkusza wycięłam ręcznie. 
Do napisów z życzeniami wykorzystałam stemple Serdeczne życzenia oraz uśmiechnij się. Niektóre kartki mają bogatą kompozycję inne składają się z zaledwie trzech elementów.
Zobaczcie sami, które bardziej Wam się podobają.
Przygotowałam też film, na którym pokazuję jak karteczki były tworzone. 

For today's post I made four cards which were created from one sheet of elements for fussy cutting and several stamps. I started by creating a background with Moroccan Arabesque 3 stamp. I made impression with memento inks and additionally colored the stamps with Brushmarkers Pro. The effects of this combination are very cool. I fussy cut all the sheet elements. Some cards are created from many elements and others from just a few, for example from three.
I made a video tutorial where you can see how all those cards were created. 
















Produkty których użyłam:

      












            
Miłego dnia!
Thank you and have a nice Day!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam kartki Karoliny Czołby. To takie małe cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa :) pozdrowienia!

      Usuń
  2. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...