środa, 27 grudnia 2017

Kartka na jubileusz święceń kapłańskich / Card for jubilee of priestly ordination

Witajcie :)
Hello everyone :)

Dziś dzielę się z Wami kartką z okazji jubileuszu święceń kapłańskich. Nie wiedziałam za bardzo jak się do takiej kartki zabrać, ale przypomniałam sobie, że jest coś takiego co będzie idealne na tę okazję. Użyłam arkusza do wycinania pełnego pięknych elementów do wycinania w tematyce bożonarodzeniowej. Pomyślałam, że obrazek z kościołem obsypanym śniegiem będzie dobrze pasował do tematu kartki. Użyłam też papierów z kolekcji Magic Dreams. 

Today I'm sharing a card for jubilee of priestly ordination. I didn't know how to create such card but after a moment I remembered that we have something that will be perfect for occasion like this. I used a sheet full of beautiful christmas theme images. I thought that image of church covered with snow will fit good to my theme.  I used also papers from Magic Dreams collection. 










     


Miłego Dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...