sobota, 16 grudnia 2017

Przyprószone złotem i bielą | Frosted with gold and whiteness

Witajcie Kochani :)! Cała masa zawirowań w ferworze przygotowań do Bożego Narodzenia, ALE chwilka na zrobienie karteczki zawsze się znajdzie. Wybrałam kolory tradycyjne, czerwień, złoto i biel; tym razem poszły w ruch również akwarelki do pochlapania tła. 

Hello there :)! We have a lot of preparations recently, as usual just before Christmas, BUT I found few minutes to make a simple card. I chose traditional colors - red, gold and white and additionally I used watercolors to prepare my background.


Jako baza posłużył mi papier Agaterii 1/6 z pięknym motywem jasnego, bielonego drewna. Główna kompozycja powstała z elementów, które wycięłam z agateriowego arkusza swiątecznego.

As a base I used beautiful Agateria's paper 1/6 with my favourite motive of whitened wood. The main composition is made of elements cut of special Christmas sheet. 



Do stworzenia tła na bazie oraz urozmaicenia zastosowałam prosty trik - chlapanie akwarelami i rozwodnionym białym gesso.
To create nice background and to add some interest to my composition, I make simple trick - splashes with watercolors and white gesso. 


Na koniec dodałam sznureczek i owoce ostrokrzewu - gotowe :)!
To finish my card I added white string and holly berries - it's ready :)! 

Mam nadzieję, że taka jasna karteczka poprawi Wam nastrój w te bure, zimne dni :).
I hope this card will lighten this bad weather outside and make you feel better :).


Pozdrawiam ciepło
Warm hugs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...