piątek, 7 czerwca 2019

Bliźniacze tagi

Hej wszystkim!

Przygotowałam dla Was na dziś dwa tagi, nowości z HDF-u, które od jakiegoś czasu można kupić w Agaterii: tag mały ozdobny oraz tag prosty.

Jak widzieliście na wczorajszym pokazie live możliwości ozdabiania HDF-u są przeróżne. Ja swoje tagi pomalowałam farbą kredową, następnie z wykorzystaniem maski geometrycznej oraz gel medium zmieszanego z miedzianym pudrem do embossingu ozdobiłam brzegi. Gdy już wszystko wyschło zajęłam się ozdabianiem, chlapaniem i tuszowaniem.

Mam nadzieję, że zachęce Was do spróbowania zabawy z tagami i mediowaniem bo to tylko na początku wydaje się trudne.

Hi All!

Today I'd like to show you two tags I made. You can find them in new section in the shop - HDFtag mały ozdobny and tag prosty.

I covered my tags with chalk paint, next using mask, gel medium and copper embossing powder I add some texture on the edges. When everything was dry I started to decorate it with papers, inks, tissue cloth. 

Hope you like it and maybe you will try to play a little with our products and media as it is not so difficult.



Wykorzystałam / I used:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...