piątek, 14 czerwca 2019

ZEGAR Z SIKORĄ BRUNATNĄ

Witajcie Kochani:),
dziś przygotowałam dla Was
zegar HDF z własnoręcznie namalowaną
sikorą brunatną występującą w Ameryce Północnej.
Na początku bazę zegara pomalowałam
niedbale białą farbą akrylową,
a gdy wyschła namalowałam
na niej, także farbami akrylowymi,
wspomnianą wyżej sikorę.
Liczby, które wchodzą,
podobnie jak mechanizm zegara,
w skład zestawu, 
pozostawiłam naturalne,
co komponuje się z brzegami zegara,
które są przeze mnie dość "niestarannie"
pomalowane.

Welcome everyone:),
Today I have prepared for you HDF clock with self-painted brown tit occurring in North America. 
At the beginning I painted the clock base carelessly white acrylic paint, 
and when it dried, 
I painted it on it, also with acrylic paints, the tit mentioned above. 
Numbers that come in, like the clock mechanism, in the set, 
I left it natural, which composes with the edges of the clock, which I painted "carelessly".

















użyte produkty:
I used:




miłego weekendu:)
Warm hugs:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...