poniedziałek, 17 czerwca 2019

Złapać wspomnienia ...

Witajacie kochani!
Dziś chciałam podzielić się z Wami swoim pierwszym łapaczem snów, który powstał dzięki tej cudnej rameczce z filigranowym napisem Memories. 
Jak owo motto wskazuje czas na odrobinę wspomnień.
Ten łapacz jest takim przeglądem technik rękodzielniczych jakimi zajmowałam się na przestrzeni kilkunastu lat. Ponieważ mile je wszystkie wspominam, dlatego też postanowiłam uwiecznić je na tej pracy.
Tym razem dla odmiany zrobiłam kwiaty szydełkowe. :)

Hello everyone!
Today I wanted to share with you my first dream catcher, which was created thanks to this wonderful frame with a filigree inscription Memories.
How this motto indicates the time for a bit of memories.
This catcher is such a review of handicraft techniques I've been involved in over a several years. Because I remember them all, I decided to immortalize them on this work.
This time for a change I made crochet flowers. :)





Użyłam: / I used:
 
Pozdrawiam
Best regards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...