wtorek, 25 czerwca 2019

Róża to piękny kwiat


Witajcie
Dziś mam Wam do pokazania paterę z naszej Agateriowej HDF-ki. Pomalowałam ją białą kredową farbą. Pierwsza warstwa mazana pędzlem a druga na zasadzie tapowania, gdyż nie chciałam żeby była bardzo gładka. Po wyschnięciu ozdobiłam swoją paterę metodą decupage do której użyłam mojej ukochanej serwetki w róże. W kolejnym poście pokażę Wam inne rzeczy z użyciem HDF i tej serwetki w róże.

Hello everyone! 
Today I would like to present to you an absolutely lovely patera
 from our Agateria HDF! 
I decided to paint it 
with two layers of white chalk paint; firstly using a normal brush and secondly, 
using stamping method since 
I did not want it to look completely smooth. After waiting for the paint to dry, 
I used my favourite napkins with rose pattern in decoupage method 
to give it delicate floral look. 
You could see my beautiful patera during Creative Day convention organised 
by Agateria on 15th July. 
In my next post I will show you more of my works using HDF and rose napkins! 







 Flower boxy które zdobiły Zlot Creative Day również były moim dziełem z racji tego że jestem florystką.


Użyłam/I used:

https://sklep.agateria.pl/pl/home-decor/1751-baza-zwierciadlo-5902557836222.html

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...