czwartek, 24 października 2019

Сard with hydrangeas by Origa_Withlove

Hello freinds!
Today I again prepared a flower card for your inspiration.
Hej Kochani,
dzisiaj po raz kolejny przygotowałam ukwieconą kartkę jako inspiracja.


To make my cards, I used paper from the OH HELLO SPRING collection
I really like this paper with its beautiful print and beautiful color gamut.
Do wykonania pracy użyłam  papierów z kolacji OH HELLO SPRING collection.
Naprawdę lubię ten papier z jego pięknym wzorem i kolorem.



For the decor of this card, I folded a floral arrangement of my handmade hydrangeas and paper cutting with Wianek 1 dies. In the central part of the card, I placed a chipboard Koszyczki. The chipboard coated with white embossing powder.

Do ozdobienia użyłam ręcznie wykonanych przeze mnie kwiatów oraz wycinanki z wykrojnika Wianek 1. W centrum znajduje się wycinanka Koszyczki, którą pokryłam pudrem do embosingu.




Thanks for your attention!
Dziękuję za uwagę!
 

Agateria craft Products:

Oh Hello Spring! zestaw 6 papierów  Wianek 1 (W002)
 Koszyczki 2 szt.  Puder do embossingu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...